Las XII tablas: Publicación de Información Jurídica

Está Ud. en: Artículos > ¡VAYA «CARA» LA DEL PRESIDENTE DE LA XUNTA XENERAL!

Artículos

 

 

¡VAYA «CARA» LA DEL PRESIDENTE DE LA XUNTA XENERAL!

27 de Mayo de 2013 | D’acordies colo que diz esti periódicu, el presidente de la Xunta Xeneral del Principáu d’Asturies pidi a los diputaos «honradez y ética».

La «cara» d’esti paisanu y la de los 44 diputaos que se sienten nesi muérganu llexislativu nun tien llende. Resulta que se meten pal bolsu, mes tres mes, 933,74 euros por dietes (anque tán durmiendo bien calientes en casa) y nun se sabe cuánto, por kilometraxe, por unos viaxes que nun faen. Arriendes d’esto, nos meses de xunu y avientu, eses cantidaes cóbrenles por dos, como si fueren una paga «extra»; y nun tengo nenguna dulda de que los meses en que nun tan en períodu de sesiones tamién cobren eses cantidaes; cantidaes qu’algamen, polo menos, a once mil euros al añu «per cápita», y al cobralos como dietes y kilometraxe nun paguen impuestos por elles. ¡Y tovía s’atreven a falar d’ética y d’«honradez»!

Nun sé si sabrán qu’a la Xunta Xeneral llámenla la «Cueva de Alí Babá», pero nella había 40 lladrones, demientres que na Xunta los que faen esti fraude son 45.

Más d’ún tenemos denunciaos estos fechos na Delegación de Facienda d’Asturies. Espero qu’a la Inspeición nun-y treme la mano y trate a toa esta tropa como lo que son: defraudadores descomanaos.

P. S. Pa intentar sacar Asturies p’alantre nun son a ponese d’acuerdu, pero pa entrar a sacu nel erariu públicu nun tarden nin un segundu. Pa esto nun hai estremadura dalguna ente PP ya IX o ente PSOE y Foro.

Editor: Administrador

Colaborador: José María Estrada Janáriz

Comentario

Comentarios (16):

  • Que tarda en cobrar, dijo el 3 de Abril, a las 18:09

    Que tarda en cobrar, don Pedro? Vostede o que e9 e9 un rsnietedo, home. Non ve que o noso presidente ven de dicir hoxe mesmo que as Empresas (ou sexa, as grandes construtoras) aceptan dilatar a financiacif3n das obras pfablicas porque (sic) este1 demostrado que a Xunta e9 moito mellor pagadora que outras Administracif3ns ?. Vostede e eu debemos ser parvos: sere1 que xa nos pagaron e non nos enteramos? Maf1e1 mesmo bf3tolle un vistazo a mif1a conta non vaia ser que e9 un erro iso de ter pendentes cobros do 2009 .. http://wwjrywfo.com [url=http://qbwgwpdruh.com]qbwgwpdruh[/url] [link=http://zcqrnpjjg.com]zcqrnpjjg[/link]

  • Antes que nada bfpor dijo el 3 de Abril, a las 16:45

    Antes que nada bfporque sere1 que 0 99,99 % dos que azuzan os roeretcs os mais de9biles son altos funcionarios do Estado ou viven indirectamente de el? bfTeran medo como o sr. xuiz do que fala que lle deixen sen o botin de guerra que se levan cada mes?E como este sef1or tivo o valor, porque e9 un home moi pero que moi valente, de falar das prestacif3ns sobre a dependencia, pois axudareille a sua tranquilidade informandolle do que conozco ben.Un dos meus irmas e9 minusve1lido tanto fedsico como psiquico e ten a sorte de estar internado nun centro porque e9 un dependente severo,e xa lle aplican dende que entrou o noso benquerido Presidente, a famosa austeridade: Rematouse o dispendio de levalos a piscina municipal para que fagan algo de exercicio, por certo, ordenada polo me9dico. Asi mesmo acabaronse as salidas a campeonatos de natacif3n, por certo e non e9 por nada, o meu irman ten un palmares de medallas de ouro que a min non collen no peito.E ale9grese d.Benigno Lf3pez Gonze1lez, porque cando o meu irman de 46 anos os domingos mancha o seu paf1al cando ven a nosa casa, pois os seguintes paf1ales xa non van a conta do herario pfablico, temos que pagalos nos porque a Xunta da que vostede recibe semellante dispendio non ten cartos para darnos as familias os repostos necesarios.E asi con estes aforros e moitos outros, vostede podra seguir dispof1endo do coche oficial e do chofer para ir o Corte Ingles a fundir os cartos que, cousas da vida, salen dos impostos que alguns pagamos.Polo tanto siga vostede tan tranquilamente que mentras os meus vecif1os sigan votando masivamente o que os portugueses chaman o Bloco Central, neste caso, Espaf1ol, pois ten garantidas a regaledas das que disfruta hoxe e maf1an.Dios guarde a Vuestra Excelencia. http://jqffsxkgunc.com [url=http://fakwkszfc.com]fakwkszfc[/url] [link=http://gsxdmesete.com]gsxdmesete[/link]

  • Eu non sei si vosted dijo el 31 de Marzo, a las 20:55

    Eu non sei si vostedes tef1en a<a href="http://dbaxoklro.com"> drgseaza</a> de ter que traballar para a administracif3n desde unha empresa privada. De ser ased, saberedan que o de ter que esperar tres, catro, seis meses e ata un ano para cobrar e9 do me1is normal do mundo. Pregunten vostedes por calquera ramo empresarial e vere1n que e9 ased, todos os que dependemos deses cobros o sabemos, e mentres esperamos o cobro das nosas facturas temos que pagar o ive, as retencif3ns e o que toque. Pero nos non podemos pof1er no xornal a un neno comendo un bocata para escandalizar a sociedade e que o asunto chegue ao parlamento. Non temos esa capacidade de presif3n. O que hai e moita demagoxia con este tema.

  • tio, si no fumas, si dijo el 31 de Marzo, a las 20:40

    tio, si no fumas, si afan aguantas..deja las uf1as!!deja los <a href="http://osqhiikste.com">pellojes</a>!!deja el pegamento!!si este1 todo echo, despe9jate e intenta no pensar en ello..aguanta, albert, aguantasuerte y a ver si caejose javier

  • Como se entere Espe dijo el 30 de Marzo, a las 01:42

    Como se entere Espe Aguirre vlliae pof1er de radical antidemf3crata pa`riba.Por certo, a mesma Aguirre que, non sei se escoitaria, ven de dicir a colacif3n da rapaza musulmana e1 que lle proiben ir a un instituto de Alcorcf3n, que nigue9n se pode entrometer na poledtica educativa do centro . Carallo!! Pero estos non son os mesmos que din que lo que diga el centro, los socif3logos, los linguistas y toda la sociedad nos lo pasamos por el forro porque las lenguas no tienen derechos y lo que importa es lo que digan los padres?Importa a liberdade' mal entendida dos pais cando lles interesa a eles, cando e9 pra meterse coa liberdade relixiosa dos non-catf3licos, entf3n non hai liberdade que valga, e9 o que diga o centro (o instituto, non o centro poledtico, que non son eles nin de cof1a) e punto.Un safado Xose9 Manuel. http://zrogqsw.com [url=http://eeqljjeakl.com]eeqljjeakl[/url] [link=http://nnieqpveqj.com]nnieqpveqj[/link]

Añadir Comentario

Envíanos tu comentario:

Formulario de Nuevo comentario

Escribe el texto de la imagen:

simple_captcha.jpg
(6 caracteres)

Volver

EDITADA POR:

Visite la página de Mijares Abogados

 

Últimos Artículos

  • Artículos

    TABARNIA FRENTE A TRACTORIA

    16 de Enero de 2018 | El ilegal e inquisitivo proceso secesionista catalán, además de sembrar la zozobra, el caos y el asombro en el mundo democrático civilizado por lo zafio y grosero de su desarrollo procedimental y por el uso partidista del ejecutivo y el legislativo, ha provocado la gestación de fenómenos de gran interés haciendo buena aquella frase de que el independentismo genera independentismo.

  • Artículos

    UN HOMBRE, UN VOTO

    8 de Enero de 2018 | Sin pretender resucitar los postulados de Carl Schmitt, que se oponía frontalmente a la igualdad de todos los hombres, y sin caer tampoco en la teoría de Schumpeter que defendía que la democracia debía quedar en manos de unos pocos -a ser posible, los mejores-, lo cierto es que los pilares sobre los que se viene sustentando la democracia se están resquebrajando, al menos en su concepción tradicional. El Brexit, la victoria de Trump y, por qué no decirlo, el triunfo de los independentistas en Cataluña, parece que están agitando un movimiento de reflexión sobre los postulados históricos de lo que considerábamos la panacea de la igualdad de los seres humanos: «un hombre, un voto».

  • Artículos

    SUICIDIO DEMOCRÁTICO COLECTIVO

    3 de Enero de 2018 | Lo ocurrido en las elecciones catalanas del pasado jueves guarda muchas similitudes con los suicidios vitales colectivos. El hombre es, juntamente con algunos cetáceos que encallan voluntariamente en la costa hasta morir, el único ser del universo que se quita la vida voluntariamente. Desde que Karl Marx elaborara su teoría sobre la enajenación del ser humano, se construyeron otras muchas en torno a los fenómenos del suicidio colectivo atribuyéndolo a estímulos psicóticos e ideas delirantes impulsadas por sectas que dominan y controlan la voluntad de los individuos que las integran.

  • Artículos

    EL TEATRO ELECTORAL EN CATALUÑA

    3 de Enero de 2018 | En todos los procesos electorales cabe advertir tintes teatrales. En realidad, la política es una representación de historias frente a un público, más o menos entregado, llevada a cabo por unos actores, en la que se combinan actuaciones, discursos, gestos, escenografía, música y sonido. Esto fue así siempre y seguirá siéndolo en el futuro.

Ir al listado completo de artículos...

Boletín Informativo

Toda la actualidad sobre información jurídica y nuestras novedades a través de su mail

Quiero suscribirme

2009 © LAS XII TABLAS Todos los derechos reservados

Aviso Legal | CSS 2.1

 

Desarrollado por Vorago Tecnología